torsdag - imorgon fredag

Det är helt sjukt vad veckorna går snabbt ! Det är ju vinter snart, shiiit är det redan vinter ? det var ju sommar nyss ?! vart har hösten tagit vägen ? Tänk .. snart är det vår ! Hahaha ! Jag har iaf varit i skolan idag, och jag är typ jätte förkyld och har sjukt ont i halsen, kunde inte prata imorse, och jag överdriver inte ! Så jag var inte med på gympan, jag var ist domare, basket domare ?! hahahaha, kan ni tänka er mig som basket domare, jag kan ju typ inte ens reglerna, men det är ju alltid kul att lära sig något nytt... Hade matte prov idag också, det kändes kanske bra, hoppas det gick bra iaf ! Jag ska typ plugga lite spanska nu, lite senare ska jag ner och kolla på mitt lag när dom har match enligt fanny. Så jags ak kolla med jessica. Juste min kusin kommer hit idag också, hihi. Har inte träffat henne på sjukt länge, vet ni ?! Hon har lärt sig krypa (a) gulligt va ? Nu ska jag g¨och ta en satsumas, sen blir det plugg :)
'

Kommentarer
Postat av: Felix!

haha gu va gumpan va kul jag äger på basket!! :D

2009-10-15 @ 19:57:37
Postat av: Gunn

du verkar fett cool!

2009-10-15 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0