utvecklingssamtal

Jag kom på nu att jag har utvecklingssamtal imorgon... Är alltid lika nervös innan ! Jag fick också tillbaka mitt spanska prov idag, kanske inte gick bäst, men bättre än vad jag väntade mig, för jag hade inte pluggat så mycket, men jag fick inge betyg på det, vilket jag ville ha... Ska fråga henne imorgon vad jag fick. Annars då, plugget går bra, behöver lite hjälp nu bara... Matte är inte riktigt min grej, men när jag fattar är det alltid kul ?! Aja, jag ska väl fortsätta nu. Ska ju trots allt se wild child ikväll !
'

Kommentarer
Postat av: felica

haha, juste har också utväcklingssamtal imorgon :P

din wildchild nörd :P <3333333

2009-10-13 @ 22:08:29
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/
Postat av: Peppe Eng

du har ju typ mvg i alla ämnen..orättvist

2009-10-15 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0