livet skulle vara lättare utan plugg

Heejsan alla bloggläsare ! Jag är som ni kanske märkte hemma från skolan nu. Engelska sista lektionen, gick helt okej faktiskt, fick lite beröm av läraren också, haha att jag vågade prata engelska inför klassen, även fast jag sa typ tre ord ? Alltså jag är inte en sån som gillar att prata engelska om man ska säga så, jag är inte så speciellt bra på det, men jag jobbar på det, och sånt gillar vi ?! Nu är det plugg som gäller, och sen blir det den efterlängtade fotbolls träningen, tisdagar you know (a)

Kommentarer
Postat av: Philippa - Julias favorit!

Asså gud vilken fin design!

Skulle du vilja hjälpa mig med att "typ" göra sträck och så under rubriken för jag kan inte det!? Och om du är riktigt snäll så kanske du kan förklara hur man gör så att läppar är när man skickar en kommentar..? Hihi, du behöver inte sötnos men om du vill.. Gud vad kul att du kommer på träningen! Puss ♥

2009-10-06 @ 15:22:04
URL: http://philippanilssons.blogg.se/
Postat av: Preben

du är ju ruggigt bra på engelska :D

2009-10-06 @ 16:33:08
Postat av: bästis

jaa, plugg är inte så kul:P haha <3333333

2009-10-06 @ 21:52:05
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0